Ad24 Διαφημίσεις στο blog σου

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Έχασα 5 λεπτά απ' τη ζωή μου


Και μπλα μπλα ο Γιώργος, για το ένα ΠΑΣΟΚ και όχι το βαθύ και παλαιό, το οποίο παραμένει λέει Σοσιαλιστικό(Ο Χριστός κι η Παναγία), ότι τα καταφέρνει λέει, με την κρίση και το χρέος που άφησε η Νέα Δημοκρατία(αυτοί σε 3 χρόνια τα έκαναν όλα, το ΠΑΣΟΚ στα 20 χρόνια μόνο έργα άφησε). Δεν θα στηρίξει μηχανισμούς αλλά θα φροντίσει να απαλλαγούμε και.......................................
Και ξαφνικά αντιλαμβάνομαι ότι μόλις έχασα πέντε ολόκληρα λεπτά απ' τη ζωή μου για να ακούσω @#4$&^*($ και μια σκέψη πέρασε από το μυαλό μου γρήγορα, να βάλω λίγο μουσική να καθαρίσω τα αφτιά μου...


Α, είπε ότι θα τον κρίνουμε το 2013. Θεέ μου, βάλε το χέρι σου να φύγει πιο γρήγορα...

JimmyP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Kalamata Blogs

Αντιγράψτε τον κώδικα του banner στο blog σας

BannerFans.com
Powered By Blogger