Ad24 Διαφημίσεις στο blog σου

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Τάδε έφη ... Γούντι Άλεν: Διαβάστε 50+1 φοβερές ατάκες του!!!


O Γούντι Άλεν είναι Αμερικανός σκηνοθέτης, σεναριογράφος, κωμικός, συγγραφέας, μουσικός αλλά και τρομερός ... ατακαδόρος!!! Επιλέξαμε λοιπόν για εσάς όχι μία αλλά 51 ατάκες του για την οικογένεια , το σεξ, τις γυναίκες, τον εαυτό του και πολλές άλλες!!! Μήπως συμφωνείτε και εσείς με κάποιες από αυτές;;;


Για τις γυναίκες / γάμο

1. Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό, η γυναίκα μου απλά παίρνει τις αποφάσεις
2. Βασικά η γυναίκα μου ήταν ανώριμη. Ενώ ήμουν στο μπάνιο, ερχόταν και βούλιαζε τα καραβάκια μου
3. Ερωτεύτηκα δυο πράσινα μάτια. Το λάθος μου είναι ότι παντρεύτηκα ολόκληρο το κορίτσι.
4. Η μοναδική στιγμή που είχα ταυτόχρονο οργασμό με τη γυναίκα μου ήταν όταν ο δικαστής υπέγραψε τα χαρτιά διαζυγίου


Εκπαίδευση

5. Με έδιωξαν από το κολέγιο γιατί κόπηκα στο τεστ μεταφυσικής: κοίταξα μες στην ψυχή του διπλανού μου
6. Τα προβλήματα μου άρχισαν από νωρίς. Μικρός πήγα σε σχολείο για δασκάλους με ειδικές ανάγκες

Για τον εαυτό του / αυτοσαρκαστικές

7. Το μόνο που έχω μετανιώσει στη ζωή μου είναι ότι δεν είμαι κάποιος άλλος
8. Με έκοψαν από την ομάδα σκακιού, λόγω του ύψους μου
9. "Για κάποιο λόγο με εκτιμούν πιο πολύ στην Ευρώπη παρά στην πατρίδα μου. Οι υπότιτλοι εκεί πρέπει να είναι εξαιρετικοί".

Για την οικογένειά του

10. Οι γονείς μου δεν με συμπαθούσαν. Όταν ήμουν μικρός μου έβαλαν ένα αρκουδάκι στην κούνια μου. Ζωντανό
11. Όταν με απήγαγαν , οι γονείς μου έδρασαν άμεσα. Νοίκιασαν το δωμάτιό μου
12. O πατέρας μου μ' έχει δείρει μόνο μια φορά. Άρχισε το Σεπτέμβριο του 1945 και τέλειωσε το Mάρτιο του 1956.
13. Όταν οι γονείς μου κατάλαβαν ότι με είχαν απαγάγει έδρασαν αμέσως: έβαλαν ενοικιαστήριο στο δωμάτιο μου


Για το θάνατο

14. Δεν φοβάμαι να πεθάνω...απλά δεν θέλω να είμαι εκεί όταν συμβεί
15. Ο θάνατος είναι κληρονομικός
16. Δεν θέλω να φτάσω στην αθανασία μέσω της δουλειάς μου… Θέλω να φτάσω εκεί απλά χωρίς να πεθάνω
19. Δεν πιστεύω στην μετά θάνατον ζωή, αν και θα πάρω και μια αλλαξιά εσώρουχα


Για το θεό

20. Μόνο να μου έστελνε ο Θεός ένα σημάδι! Ας πούμε μια μεγάλη κατάθεση στον τραπεζικό μου λογαριασμό στην Ελβετία
21. Για σένα είμαι άθεος, για το Θεό είμαι η αντιπολίτευση".
22. Ο άνθρωπος έγινε κατ΄ομοίωση του Θεού; Πραγματικά πιστεύετε ότι ο θεός είναι κοντός, έχει κόκκινα μαλλιά και φοράει γυαλιά;


Για το σεξ

23. Είναι το sex βρώμικο; Μόνο όταν γίνεται σωστά
24. Η διαφορά σεξ και έρωτα είναι ότι το σεξ χαλαρώνει την ένταση, ενώ ο έρωτας τη δημιουργεί.
25. Το σεξ χωρίς αγάπη είναι μια άδεια εμπειρία. Αλλά από όλες τις άδειες εμπειρίες είναι μακράν η καλύτερη
25. Μην επιτίθεστε στον αυνανισμό. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάμε.
26. Το σεξ ανάμεσα σ' έναν άντρα και μια γυναίκα είναι υπέροχο, με την προϋπόθεση ότι βρίσκεσαι ανάμεσα στο σωστό άντρα και στη σωστή γυναίκα.
27. Το σεξ είναι το μόνο πράγμα που σε διασκεδάζει τόσο πολύ χωρίς να γελάς.
28. Το σεξ μεταξύ δύο ανθρώπων είναι ένα ωραίο πράγμα. Μεταξύ πέντε, είναι φανταστικό.
29. Το σεξ είναι ότι πιο διασκεδαστικό πράγμα έχω κάνει ποτέ, χωρίς καν να γελάσω
30. Η σεξουαλική μου ζωή είναι μια καταστροφή. Την τελευταία φορά που ήμουν μέσα σε μια γυναίκα ήταν όταν επισκέφτηκα το Άγαλμα της Ελευθερίας.
31. Η αγάπη είναι η απάντηση, αλλά όσο περιμένεις για απαντήσεις, το σεξ θέτει μερικά πολύ ενδιαφέροντα ερωτήματα
32. Είμαι τόσο καλός εραστής, επειδή κάνω αρκετή ατομική προπόνηση
33. Πούλησα σημειώσεις τις σεξουαλικής μου ζωής σε έναν εκδοτικό οίκο. Τελικά θα τις κάνουν επιτραπέζιο παιχνίδι
34. Είχαμε μια υπέροχη στοματική επαφή. Εγώ της ζήτησα να κανουμε έρωτα και αυτή μου απάντησε όχι.
35. Το να είσαι bisexual διπλασιάζει αυτόματα τις πιθανότητες σου για ραντεβού το Σαββατόβραδο

Διάφορες άλλες 

36. Το 94.5% όλων των στατιστικών ερευνών είναι φτιαχτές
37. Γιατί να χαλάσεις μια καλή ιστορία λέγοντας την αλήθεια;
38. Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη αλλά την κακή τηλεόραση
39. Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι εκεί έξω που μας παρακολουθεί. Δυστυχώς είναι η κυβέρνηση
40. Η παράδοση είναι η αυταπάτη της μονιμότητας
41. Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα, αλλά οι κακοί φαίνεται ότι περνούν καλύτερα ξύπνιοι.
42. Το 80% της επιτυχίας είναι να κάνεις φιγούρα.
43. Έχω μια απάντηση. Έχει κανείς καμιά ερώτηση;
44. Η απάντηση είναι ναι. Μπορείτε όμως να μου θυμίσετε την ερώτηση;
45. Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.
46. Δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, αλλά μπορείς να καταστρέψεις το παρόν με το να στενοχωριέσαι για το μέλλον.
47. Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο πιο αγαπημένο μου όργανο.
48. Το μυστικό της επιτυχίας; Να είσαι διαφορετικός από τους άλλους.
49. Τα λεφτά είναι καλύτερα απ' τη φτώχεια, αν μη τι άλλο, για οικονομικούς λόγους.
50. Τις προάλλες κάποιος έπεσε πάνω μου με το αυτοκίνητο και εγώ του είπα "να είναι καρπερός και να αναπαραχθεί". Βέβαια δεν χρησιμοποίησα αυτές ακριβώς τις λέξεις
51. Αν δεν αποτυγχάνεις που και που, αυτό είναι σημάδι ότι δεν κάνεις κάτι πρωτότυπο



Πηγή: ta-xeirotera.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Kalamata Blogs

Αντιγράψτε τον κώδικα του banner στο blog σας

BannerFans.com
Powered By Blogger