Ad24 Διαφημίσεις στο blog σου

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Νικολάκης το τζιτζίκι

Σαν όνειρο, μια παιδική ανάμνηση έρχεται καμιά φορά στο μυαλό μου. Σε μια πρόχειρη κατασκευή από το σεισμό, ένας παππούς με το μπουζούκι του δίπλα από μια ξυλόσομπα να παίζει κι εγώ καρφωμένος στα δάχτυλά του, προσπαθώντας να κάνω τα πρώτα μου μουσικά βήματα στο μπουζουκάκι. Δίπλα του, ένας πιτσιρικάς με το ζόρι τεσσάρων, κατάξανθος με τέλειες μπούκλες να τραγουδάει ψευδά. Ήταν ο παππούς ο Κώστας κι ο ξαδελφός μου ο Νίκος, 21 ετών πια. 

Σήμερα, ύστερα από πολλά χρόνια, η κοπέλα μου ακούγοντας αυτό το τραγούδι τυχαία, μου το θύμησε. Ήταν ο Νίκος Νομικός σε παιδική ηλικία. Αμφιβάλλω αν ο ξαδελφός μου το θυμάται αυτό...

Ο Νικολάκης το τζιτζίκι - Νίκος Νομικός
Στίχοι - Μουσική: Απόστολος Καλδάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Kalamata Blogs

Αντιγράψτε τον κώδικα του banner στο blog σας

BannerFans.com
Powered By Blogger